Werk waar we
trots op zijn.

Leuk allemaal, dat hele verhaal. Maar hoe ziet dat er eigenlijk uit in de praktijk?” Goeie vraag! En wie zou dat beter kunnen vertellen dan onze eigen klanten?

Lees onze cases en ontdek hoe deze aanpak het spel volledig veranderde voor deze bedrijven.

Hoe maak je écht meters met marketing?

Zo pakte Wijk Isolatie de regie op al haar marketing-activiteiten.

Hoe gaan we beter online presteren?

Het ontstaan van een nieuwe online identiteit en consistent doelgroepgericht communiceren.

Meer klanten, meer orders, meer webshop

Hoe maak je een professionele doorstart op een webshop die al loopt, maar zoveel beter zou kunnen?

Vertrouwd door 60+ bedrijven uit binnen- en buitenland.

Waarom veranderen?

Marketing. Onmisbaar voor de groeiambities van elk bedrijf.  Maar het gaat zo vaak mis. 

De nadruk in de meeste marketinguitingen ligt op de kwaliteit van het bedrijf, product of dienst. Het vertelt hoe goed de onderneming is. Het gaat over specificaties, certificaten en claims rondom het product. Eigenlijk gaat het in 9 van de 10 gevallen vooral over het bedrijf zelf. 

Is dat fout? Niet per definitie. Maar het kan zoveel effectiever!

Wanneer je als bedrijf de focus in jouw marketing verschuift van jullie zelf naar jullie doelgroep(en), dan ga je de kracht van marketing pas écht benutten.Â