Begin bij het begin
Construct-ID timmerde al vele jaren aan de weg. Op marketinggebied stond er dus al een en ander. Maar een globale visie en sterk fundament ontbraken. Daarom begonnen we bij het begin. We doken in de kern van het bedrijf en achterhaalden antwoorden op kernvragen als “waarom doe je wat je doet?” en “wat is jullie unieke toegevoegde waarde voor klanten?”. Met antwoorden op deze vragen en meer bouwden we een nieuwe brand story, merkidentiteit en marketingstrategie.
Dat bouwt beter
De essentie van een bedrijf heeft een sterke connectie met hoe het echte leven er aan toe gaat. Voor Construct-ID was dat al snel duidelijk: minder problemen, meer oplossingen. Op het eerste gezicht niets bijzonders, maar in de wereld van de bouw val je er wel in positieve zin mee op. Daar zit dus de unieke propositie van Construct-ID.
Nu dat duidelijk was kon er gebouwd gaan worden. Het hoofddoel: meer bekendheid creƫren. Gezien het grote belang van de netwerkfunctie in deze branche bereiken we dat doel door veel meer te delen. Maar omdat je jouw doelgroep meer wilt bieden dan alleen het verhaal op sociale media, link je ze idealiter ook door naar je website.
Met de nieuwe brand story en merkidentiteit op zak begon dan ook de bouw van een nieuwe website met bijbehorende content kalender.Ā
Ook vandaag de dag verzorgen wij de consistente stroom aan content voor Construct-ID. We bouwen voort op de nieuwe online identiteit en blijven de online prestaties richten op alle verschillende doelgroepen.Ā
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op of plan een vrijblijvend intakegesprek in.
“datgroeitbeter was voor ons precies de juiste partij op het juiste moment. Hun praktische instelling zorgt ervoor dat je snel kunt schakelen. Bovendien denken zij verder waar jouw vaardigheden stoppen. Daardoor kunnen ze op het hele gebied van marketing echt ontzorgen.”
Ferdinant Westen, Construct-ID Aannemingswerken